دهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران

انجمن علمی داروسازان ایران

دهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران

برگزار کننده گان : انجمن علمی داروسازان ایران
1259 1259 نفر این رویداد را مشاهده کردند

دهمین همایش بزرگ داروسازان ایران به همت انجمن علمی داروسازان ایران و با همکاری مرکز تحقیقات طب سالمندی طی روزهای دوازدهم تا چهاردهم شهریورماه در سالن همایش های رازی برگزار می شود. دکتر علی سبحانیان دبیر اجرایی دهمین همایش بزرگ داروسازان با بیان این مطلب گفت:همایش بزرگ داروسازان سالانه همزمان با فرارسیدن پنجم شهریور روز داروساز برگزار می شود که امسال به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان بعد از این ماه برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که دارو و درمان بیماریهای سالمندان محور اصلی دهمین همایش بزرگ داروسازان است،تصریح کرد: دراین همایش با شرکت حدود سه هزار پزشک ودارو ساز دارو درمانی بیماری های مختلف سالمندان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. دبیر اجرایی دهمین همایش بزرگ داروسازان خاطرنشان کرد:سالمندان گریبان گیر بیماری های مختلفی از جمله بیماریهای مغز و اعصاب ، گوارشی ، آسم و ریه و سرطان های مختلف هستند که در این همایش به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرد.
به گفته دکتر سبحانیان شرکت در دهمین همایش بزرگ داروسازان برای داروسازان و پزشکان عمومی بالاترین امتیاز بازآموزی را خواهد داشت. وی خاطرنشان کرد:همچنین در این همایش سوالاتی طراحی شده که در طول سه روز برگزاری همایش در بین شرکت کنندگان پخش خواهد شد که علاقمندان می توانند جهت شرکت،از طریق پیام کوتاه پاسخ لازم را بدهند که در پایان هر روز به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد. به گفته دکتر سبحانیان در حاشیه دهمین همایش بزرگ داروسازان نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای دارویی در خصوص درمان بیماری های سالمندان با حضور 50 شرکت داخلی و خارجی بر پا می شود.

جزئیات اضافی

موضوع رویداد - تجویز و مصرف منطقی داروهای سالمندی

امتیاز بازآموزی - حداکثر امتیاز بازآموزی

مستندات رویداد -

برنامه-نهایی-همایش.docx

دریافت

اطلاعاتی-در-خصوص-دهمین-همایش-.docx

دریافت
تاریخ ثبت نام به پایان رسیده است
 

تاریخ و ساعت برگزاری

شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 05:00 لغایت
دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 10:20
 

تاریخ پایان ثبت نام

چهارشنبه 2 شهریور 1390
 

نوع رویداد

 

دسته بندی رویداد

اشتراک گذاری