پیام هیات مدیره انجمن در خصوص ثبت نام در پانزدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان

با عرض سلام و تبریک فرا رسیدن روز داروساز خدمت سروران عزیز

ضمن تشکر از استقبال گسترده همکاران عزیز جهت برگزاری شکوهمند پانزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان کشور و با عرض پوزش بابت عدم امکان پذیرش جمع کثیری از همکاران که به دلیل کاهش ظرفیت و مجوز صادره توسط دفتر آموزش مداوم ( باز آموزی ) وزارت متبّوع در سال جاری، امکان ثبت نام این عزیزان میسّر نگردید و نظر به طرح پاره ای ابهامات در این خصوص، مطالبی را جهت تنویر افکار همکاران محترم معروض می دارد:

1- ظرفیت و مجوز صادره توسط دفتر آموزش مداوم وزارت متبوع در سنوات قبل 2700 نفر بوده که این ظرفیت در سال جاری به 1700 نفر تقلیل یافته و متاسفانه در سال جاری علیرغم تلاش و پیگیری مجدّانه همکاران مسئول در هیئت مدیره انجمن علمی داروسازان از چند ماه پیش تاکنون نهایتاً به 1900 نفر افزایش یافت و با همه تلاشهای صورت گرفته و جلسات مکرر برگزار شده با مسئولین ذیربط امکان اخذ مجوز برای نفرات بیشتر میسّر نگردید. لذا اجباراً و بر خلاف اراده و رأی اینجانبان 3/1 ظرفیت نسبت به سالهای قبل کاهش یافته است.

2- حتماً تأیید می فرمایید که علیرغم سراسری و کشوری بودن همایش، این تعداد مجوز صادره به هیچ وجه پاسخگوی استقبال گسترده و درخواست همکاران گرانقدر شاغل در شهر تهران نبوده تا چه رسد به سایر استانها و شهرستانها و لذا عدم استطاعت هیئت مدیره انجمن علمی داروسازان در استقبال از حضور همکاران متقاضی سبب شرمنده گی مضاعف اینجانبان گردیده است.

3- نظر به استقبال روز افزون همکاران در سنوات قبل و عدم گنجایش همایش جهت پذیرایی، هیئت مدیره انجمن علمی داروسازان بر آن گردید تا با اخذ دو دوره مجوز برگزاری باز آموزی (مکمل های غذایی و دارویی در فصل زمستان و فرآورده های آرایشی و بهداشتی در چهار ماه اول هر سال) پاسخگوی بخشی از انتظارات باشد که بحمدالله حضور گسترده و شکوهمند همکاران عزیز در این همایش ها مویّد جامه عمل پوشیدن این تدبیر ارزشمند می باشد.

4- یاد آوری این نکته مهم، ضروری است که حضور همکاران علاقمند جهت استفاده از مطالب ارزشمند علمی ارائه شده توسط اساتید گرامی در پانزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان، و استفاده از فضاهای متنوع نمایشگاهی و غرفه های حاضر در جنب سالن همایش بدون کسب امتیاز باز آموزی، بلامانع و سبب خوشحالی و رضایت خاطر بیش از پیش برگزار کنندگان همایش خواهد بود.  

5- امیدواریم که در سنوات آینده امکان شناسایی و تعیین سالن اجتماعات واجد ظرفیت و امکانات جنبی بیشتر میسّر گردد، تا بدین وسیله یکی از موانع اصلی جهت اخذ مجوزهای بیشتر بر طرف و در نتیجه زمینه پذیرش تعداد بیشتر همکاران متقاضی و علاقمند فراهم گردد. ضمن آنکه این انجمن آماده دریافت پیشنهادات همکاران عزیز در این زمینه و سایر مواردی که امکان برگزاری هر چه پربارتراین همایش را فراهم نماید، همچون همیشه می باشد.  


                                                                                      هیئت مدیره انجمن علمی داروسازان کشور