توضیحات اولین کنفرانس تجویز و مصرف منطقی مکمل ها در بیماریهای مختلف

 

 

alt

بسمه تعالي

اولین کنفرانس تجویز و مصرف منطقی مکمل ها در بیماریهای مختلف به همت انجمن علمی داروسازان ایران و با همکاری سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی و غذایی ایران در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران به مدت 3 روز از 4 الی 6 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این کنفرانس علمی شامل مباحثی علمی درمورد نحوه تجویز و مصرف منطقی مکمل ها در بیماریهای مختلف می باشد و توسط انجمن علمی داروسازان ایران برنامه ریزی شده و با حضور جمعی از بهترین و مجرب ترین اساتید کشور برگزار خواهد شد.این برنامه سه روزه در مجموع دارای 15 امتیاز بازآموزی غیر مدون برای گروه های پزشکی عمومی و تخصصی، دكتراي تغذيه، داروسازان می باشد.

 در کنار برنامه مذکور و در سالن های فرعی، چهار عنوان برنامه مدون ویژه داروسازان نیز برگزار خواهد شد که افراد براساس علاقه و نیاز علمی می توانند در هرکدام از آن ها شرکت کرده و ضمن بهره مندی از مباحث علمی به ازای هر برنامه مدون 3 امتیاز بازآموزی کسب نمایند. عناوین برنامه های مدون که در طی این 3 روز اجرا خواهد شد عبارتند از: مباحث اجتماعی و حرفه ای 2، مباحث اجتماعی و حرفه ای 5، دارو درمانی در اختلالات عصبی و دارو درمانی درد و اختلالات روماتوئیدی